۱۲۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

پاورپوینت پروژه برداشت از بنای تاریخی مقبره سید غلامرسول چابهار

پاورپوینت پروژه برداشت از بنای تاریخی مقبره سید غلامرسول چابهار

تاریخ ایجاد 21/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 85 اسلاید   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2868 kb  تعدادمشاهده  5


پاورپوینت بررسی مقبره سید غلامرسول
 
فهرست مطالب
 
ساختمان طبیعی فلات ایران
 
فتح بلوچستان توسط لشکر اسلام
 
جفرافیا ی طبیعی وویژگی های جوی استان
 
تحلیل عوامل جوی در شهرستان چابهار
 
موقعیت جغرافیایی
 
تاریخچه مقبره سید غلامرسول
 
کالبد بنا مقبره سید غلامرسول
 
سایت پلان
 
موقعیت بنا در بافت شهری
 
پرسپکتیو داخلی و خارجی بنا
 
– مقاطع ، برش ها و نماهای بنا
 
پلان مثلث بندی
 
نما و پلان قبرهای صندوقه ای
 
تصاویری از قبل و بعد مرمت مقبره سید غلامرسول
 
شناخت بنا (گنبد خانه –قبرستان –مسجد یا نمازخانه)
 
سرایداری مقبره سید غلامرسول
 
   چابهار یا چاه بهار بندر معروف روزگار ما در ساحل مکران و بر کناره دریای عمان قرار دارد. این بندر در گذشته دارای موقعیت خوب نظامی و تجاری و بطور کلی یکی از مناطق سوق الحیشی ایران محسوب میشده است و زمانی که شهر تبس که در 9 کیلومتری آن قرار دارد و دارای قلعه و برج و آثار قدیمی با ارزشی نیز میباشد از رونق افتاد این شهر بندری دارای رونق و اعتباری گشت. اما امروز درین بندر کوچک که نوز فانوس دریای‌اش بر کناره خلیج عمان بچشم میخورد به دلیل نوسازی تا حدودی شسکل اصیل یک بندر قدیمی را از دست داده‌است.
 
مردم چاه بهار مخلوطی از نژادهای مختلف هستند و در میان آنها بلوچ‌های شیعه و سنی ،‌پاکستانی،‌هندی، سبک،‌آفریقایی، و سیا‌هایی زنگی که در زمان گذشته چون برده‌ها خرید و فروش میشده است امروز خود استقلال یافته‌اند و حتی در کارهای اداری و اقتصادی نیز شرکت می جویند.
 
بندر چاه بهار با جودیکه در دورترین نقطه از خاک ایران و بر لب دریای عمان واقع شده با این حال از تمدن ئو فرهنگ پیشین باز نمانده است و تا حدودی بمانسبت همسایگی با شهر باستانی تیس و همینطور موقعیت خاص خود از فرهنگ‌هاتی متفاوت بهره برجستنه است و در نماهای عمومی شهر می توان هنوز بقایای تمدن بومی منطقه را باز یافت.
 
در سالهای اخیر که جنوب ایران مورد توجه خاص واقع شده این بندر و بندر کنارگ که در نقطه مقابل چاه بهار در قسمتی دیگر از خلیج فارس قرار گرفته است میرود تا با دگرگونی‌های زمان برخوردارهای جالبیرا داشته باشد و یا پیاده شدن طرحهای مناسب و مهمی که بر چهاربهار خواهد گذشت رو نقش پیش از افزونی خواهد یافت.
 
اما در چاه بهار بمناسب تفاوت در نژاد که مردم آنرا فراگیر شده است در مذهب نیز به چند گونه برمیخوریم که عده‌ای از آنان بلوچ شیعه و برخی بلئچ سنی و تعدادی هندیان و پاکستان مسلمانند و سهم افریقائی‌ها در این منطقه نیز در نظر گرفته شده و دارای استقلال مذهبی نیز می باشند.
 
بدین جهت چنانچ بنیی مذهبی یافته شود بدنبالش نام یکی از طوایف خواهد آمد مثلا مسجد بلوچ‌ها،‌و غیره، اما یک بنای ارزش که همگی در مراقبت و حتی زیارتش مشترک می باشند بنای امامزاده سید غلامرسول است که به مناسبت خاصی معلوم گردید مورد توجه همة مردم چاه بهار می باشد که بعد این مناسبت را اشاره خواهیم کرد. امازاده کوچک دیگری نیز بنام خضر در 6 کیلومتری خلیج عمان در مسیر بندر چاه بهار قرار گرفته اسیت که البته بنظر میاید بعضی از کشتی‌هایی که در این بندرگاه شبانگاه لنگر می اندخته‌اند در محل اطاقهای اطراف این امازاده کوچک شبی را بسر میآورده‌اند و شاید این بنای کوچک را در گذشته بخاطر نشانه این محل تجمع شبانه ساخته باشند بهر حال چندان جذابیتی از نظر فرم و محتوی در آن مشادهد نمی شود ولی می توان اذعان کرد که در سایه دیوار اطاقهای اطرافش مدتی نشست و بر مرداب و خلیج عمان خیره گشت و حتی عبور کشتی‌های و قایق‌های کرجی را در دور دست و رقص و پریدن ماهی را در چند متری خویش یافت و نیز شناوری لاک پشت‌های عظیمی را که به تناسب یک انسان بر روی آب می خزند و اینها در سایه دیوار اطاقها دیدنی است و امامزاده خضر تنها نشانه‌ای برای راه‌یابی به ساحل در آن محل پراز شن و ماسه مفهوم دیگری ندارد.
امامزاده سید غلامرسول:
 
چاه بهار شهرکی است و کوچه‌هایش قدیمی است و کمتر در آن ماشین رخنه کرده است و با این احوال در برخی از کوچه‌هایش می توان رنگی از اصلت را یافت همچون کوچه مسجد بلوچ‌ها و نیز محله امامزاده و بقیه را سیاه چادرها و خانه‌های تو در تو و مخروبه نشان میدهد.
 
در یکی از کوچه‌های قدیمی چاه بهار بنای عظیم چشم‌ها را بخود میکشد و پنداری در این بندر از یاس را یافته باشی با رنگ و بوی قدمت چند ساله. بدیدارش میرویم تا نکات ظریف و اصیلش را بیابیم. بنای سید غلامرسول در حاشیه ضلع شرقی چاه بهار با ارتفاعی و گنبدی بلند قرار گرفته است که حدود 600 الی 700 سال از قدمتش سپری شده است.
 
ورودی امامزاده در سمت راست بنا واقع گردیده و پیرامون بنا را صحن حیاط فرا گرفته است، ،‌در محوطه حیاط مقابل امامزاده صفه‌ایست با ارتفاع 1 متر که چهار پله سطح حیاط را بر بالای آن متصل میسازد که اندودی از کاهگل نمای آن را در بردارد و بر وری صفه مقبره‌ایست. قسمت غربی صفه امامزاده واقع شده است که دارای یک پیشخوان مسقف با تنیرهای چوبی و حصیری و چند ستون چوبی است که با 5 پله به سطح حیاط میرسد.
 
پیشوان چندان قدمتی ندارد و فرم آن نشانگر الحاقی بودن آن بعد از مدت زمانی به امازاده بوده است در ورودی اصلی امازاده در میانه و ضلع غربی پیش خوان است، ملحقات پیش خوان شامل طاقچه‌های کم عمق با تزئین گچ می باشند که در فرم دالبر پشت سر هم بالای طاقچه‌ها را زینت داده‌اند و سپس نوعی قوس جناغی بر بالای تزئینات گچی تعبیه شده است. بر روی دو دیوار جنبی ورودی می توان آثار تزئینات هندسی ئو از جمله ستاره‌های هشت گونه را یافت که تا بالا ادامه یافت و در زیر اینها دو جا شمعی کوچک و ظریفی تعبیه شده است. در ورودی امامزاده اندکی بداخل فرو نشسته و عمقی را شامل شده است که در عمق سردردی با سقف جناقی زده شده استو بر پیشانی ورودی می توان تزئینات نقاشی الوان با طرحهای نقوش ستاره‌ای و مشبک را ملاحظه نمود.
   
   
 
از ظواهر امر چنین برمیآید که نمای دور تا دور و داخل امامزاده دارای نقاشی‌های جالبی بوده است و فرم پلان نیز نشانگر اینست که در طو.ل عهد صفوی تغییر و تحولی در چهار چوب اولیه بنا انجام شده استو چند لایه گچی ب انقاشی‌های دیواری فضای داخل امامزاده این مسئله را روشن میسازد.
 
پلان بنا بصورت چهار طاق مربعی است که به صورت هشت ضلعی و سپس بدایره تبدیل شده است و گنبد بر روی آن قرار گرفته است که از بیرون در راس نقش ستاره گسترده‌ای نقش یافته‌است. ساقه گنبد استوانه است و طرحی از چند ستاره در داخل هم بر گنبد از درون نقش شده است و حکایت از دو پوشه بودن گنبد می نماید سقف گنبدی از داخل با گچ سفید شده و نقاشی‌ها بر روی گچ‌سفید است. دوره زیر گنبد نیز دارای نواری از تزئینات نواری و هندسی و گیاهی است که با رنگهای زرد و قرمز و آبی بصورت گل و گیاه و ستاره دیده یم شود. گنبد با قرار داده شدن ترمبه‌های بر روی هشت ضلعی و گوشواره‌هایی که در فواصل اضلاع و ترمبه‌ها زده شده است پایه گرفته و تزئینات جالب نقاشی و طراحی قرنیس در داخل ترمبه‌ها که هر کدام دارای طاقی جناقی است جالب توجه است سطح روی گوشواره‌ها را با نقاشی تزئین کرده‌اند که در کادرهای لوزی شکل، گل‌های ستاره‌ای شکل را طرح کرده‌اند و با رنگهای زرد و قرمز و نارنجی و کرم تظاهر یافته‌اند.
       
 
تزئینات و نقوش زیبای گوشه سازی زیر گنبد
   
 
در کنار ترمبه‌ها بر بالای چهار طاقی بنا چهاتر نور گیر با پنجره مشبک قرار گرفته است که قسمتی از ور داخل مقبرذه را تامین می نماید. آنچه که بیشتر مورد توجه است طرحهای ستاره‌ای شکل است که بمقادیر زیادی یافت میشود. می دانیم که مهر یا میترا بعنوان خدای خورشید مورد توجه بوده و در میان هندیان و ایرانیان باستان نیز مورد تقدس قرار داشته است و استفاده از طرح خورشید همراه با نقاشی روی گچ و قالب گیری طرح خورشید بر بام گنبد نیز می تواند دلیلی بر این ادعا باشد که بنا یکم بنای کاملا ایرانی با اسلوب و طذحهای خاص ایرانی است بخصوص که تا حدودی از معماری سلجوقی نیز الهام جسته است و کلیه نقاشی‌ها و منضمات داخل بنا از دوره صفوی ببعد است. در بالای طاقچه‌ها و طاق‌نما نیز طرحهای هندسی بچشم میخورد که بی شباهت به طرحهای ستاره‌ای نیست.
 
ورودی امازاده از ضلع شرقی است، محراب آن در سمت جنوب و در ضلع غربی طاق نمایی با تزئسینات مقرنس‌ها است که در داخلش با گچ کلمات لا الله الا الله،‌یا محمد ، یا علی و غیره را بر روی نقش گلها طرح اندازی کرده‌اند.
 
دور نمای ضلع شمالی روبروی محراب نیز طاقنماهایی است که با تزئینات مقرنس‌ها که نذرگاه امامزاده است و محل روشن کردن شمع.
 
مقبره در میانه بنا واقع شده است و بر رویش صندوقچه‌ای و بر فرازش حجله چوبین با تزئیانت هندسی و زینت های بلوچی که روشنگر روایت عروسی سید نا محمد است که بر این نخیل دخیل همی بندند و نذرشان ادا مایند.
 
در محوطه پیرون امامزاده در سمت شرقی مخحل قبرستان است که از دیرباز مرگانشان را در آنجا دفن میکرده‌اند. در نمای بیرونی امامزاده در چهار گوشه چهر مناره کوتاه است و نیمدایره های پی هم فاصله بین چهار منار را پر کرده که گچی می باشدئ و رنگ سفید آن در میان انبوه خانه‌های گلین چشم را خیره میسازد و هم چون درخت گل یاسی در کویر و سن و ماسه بر تارک بندر چاه بهار بگونه‌ای استوار باقی و هر سال هزاران زائر را به جانب خویش میکاند که بازگو کنده حکایت ایمان و اعتقاد مردم به مرجع و ملجائی است. « سید غلامرسول» کیست زایران را بطرف خود جذب می کند؟ روایتی است گفتنی و شنیدنی:
 
درباره سید غلامرسول و امامزاده او روایات زیادی در افواه عمومی مردم چاه بهار جریان دارد که معروف ترین آن مربوط به عروسی اوست. سید لامرسول مرد صالح شیعی مذهبی بوده است و امامزاده بنام زیارتگاه سید نا محمد معروف است که مرد توجه هندیان شیعه نیز می باد و حتی این توجه در معماری بنا نیز تاثیر داشته است.
 
روایت اینست که شخص مذکور از هندوستان به ایران عزیمت نموده و تصمیم داشته که در چاه هار زنی اختیار کند اما در شب عروسی دچار کسالت شدیدی میگردد و رد بستر مرگ می افتد از آنجا که مور دتوجه اطرافیان بوده و بی شک بر مرگ او داغدار میشده‌اند وی وصیت می نماید که بعد از مرگش هیچکس عزاداری نکند بلکه مدت 10 شبانه روز بر سر قبر من شادی نمایند تا روحم شاد گردد و این مراسم هر سال از 15 ذای القعده تا ده روز ادامه می یابد.
 
در این چشن و پایکوبی از روستاها و دهات اطراف
   
       
نقوش داخلی گنبد
   
ورودی و نقوش تزئینی آن
   
نمائی دیگر از تزئینات گوشه سازی زیر گنبد
   
 
و هیمنطور مردم چاه بهار شرکت می چویند که « در بالا اشاره شد در یک امر تشریک مساعی دارند و آن ای چشن و سرور در امامزاده است».
 
بویمان آفریقائی که پس از سالها و زندگی در چاه بهار خود بومی چاه بهار شده‌اند صبح روز اول و دوم به محوطه حیاط امامزاده میایند و بخصوص زنان نسبت به پاکیزگی صحن حیاط و داخل حرم و پیشخوان مشغول میشوند و مردها نیز بالباسهای پاکیزه به فراهم آوردن بساط چشن می پردازند و آفتاب که در آسمان گسترده میشود ساز و دهل می نوازند،‌قوالان پاکستانی، رقصندگان، رقصندگان هندی،‌آواز خاون سیاه و مهمان نوازان بلوچ بهر طریق بر این شادی خدمت میکنند و در نوبت‌های سه گانه صبح و عصر و شامگاه بمدت 10 روز بساط شادی را میگسترانند. و براستی که اجتماعی با رنگهای مختلف بسیار جاب و دیدنی است.
 
در حول و حوش چنین مجالسی زنان میسلمان هندی و پاکستانی که بهمراه مردانش از روستا و دهات اطراف نیز به امامزاده میآیند وظایفی بر عهده دارند عده‌ای از آنان که دارای سن بیشتری بوده و مقرب درگه‌اند بداخل امامزاده میروند تا شفای دردمندان و نیات دیگران را بخواهند و در حالیکه مردان در محوطه پیشخوان امامزاده و صفه بیبرونی داخل حیاط به ساز ودهل مشغولند و چند زن چوان نیز در حالت رقصیدن می باشند آن زنان مسین در داخل حرم خود را می آلایند و با بستن دخیل و خواندن دعا شفای خود و دیگران را میخواهند و اینطور که شایه است در عرض این ده روز شفای خویش گرفته‌اند و با پایان گرفتن غروب روز دهم باروبندیل خود را می بندند و عازم روستای خویش میشوند تا سال دیگر و بار دیگر در جشن عروسی سید غلامرسول شرکت جویند و شاید در سواحل دریای عمان هنوز هم رنگ و بوی اصالت نوعی سنت و آئین قدیمی تداوم باید و نسل بعد از نسل به پویش و گویبش و باز نمایی این میراث با رازش همتی شود و همگان در حفظ چنین سنت‌هائی کوشا باشیم.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود پاورپوینت بررسی , امام زاده غلام رسول چابهار ,بنای تاریخی تاریخی, امام زاده غلام رسول چابهار, نقشه, پلان, نما برش, تاریخچه, پاورپوینت, تحقیق, معماری اسلامی, پروژه, دانلود آنالیز, بنای, تصاویر بنا, مقبره , , ,پاورپوینت بررسی مقبره سید غلامرسول , ,ساختمان طبیعی فلات ایران , ,فتح بلوچستان توسط,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ارسن بسطام ، آرامگاه بایزید بسطامی ،مسجد جامع بسطام
پاورپوینت بررسی امامزاده حسین(ع) قزوین - شاهزاده حسین
پاورپوینت بررسی امام زاده اسماعیل شناط ( ابهر )
پاورپوینت بررسی و تحلیل بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری
پاورپوینت بررسی مجموعه معماری مزار شیخ احمد جام
پاورپوینت بررسی خانقاه وارامگاه چلبی اوغلو
پاورپوینت بررسی شکل گیری مجموعه های آرامگاهی در معماری ایران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده سیداسماعیل قزوین به همراه پلان و تصاویر
پاورپوینت بررسی مقبره سلطان سنجر
پاورپوینت بررسی مقبره چلبی اوغلو سلطانیه و احیا آن
پاورپوینت مقایسه گنبد قابوس و آرامگاه ابوعلی سینا
پاورپوینت بررسی تاریخچه مقابر و گورستان‌های ایران
پاورپوینت بررسی چگونگی شکل گیری و معماری مزارها و مقابر در ایران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده سید نصرالدین
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده قاسم تهران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده معصوم تهران
پاورپوینت بررسی معماری امامزاده زید تهران
پاورپوینت بررسی معماری تکیه نیاوران
پاورپوینت بررسی معماری بقعه و گنبد سر قبر آقا در تهران
پاورپوینت بررسی معماری آرمگاه سعدی ، محسن فروغی


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال

پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال

تاریخ ایجاد 21/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 27 اسلاید   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 1453 kb  تعدادمشاهده  2


پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال
 
فهرست مطالب
شهر الکترونیک
در شهر الکترونیک
باید به این نکته توجه کرد که :
مفهوم بنگاه های شبکه ای
برخی از محدودیت ها و فرصت های توسعه ی شهر الکترونیک در بعد کالبدی
برخی از محدودیت ها و فرصت های توسعه ی شهر الکترونیک در بعد اجتماعی
برخی از محدودیت ها و فرصت های توسعه ی شهر الکترونیک در بعد اقتصادی
ویژگی های اقتصادی شهر الکترونیک
شکل گیری شهر الکترونیک 
مدیریت مالی
مکانیزم های تأمین مالی
اقتصاد مسکن
مسکن
نظام توزیع کالا و خدمات
شهرداری پاریس
پایگاه اینترنتی شهرداری پاریس
گزارش های عملکرد شهرداری پاریس
سند خطرات امنیت اجتماعی شهرداری پاریس
مدیریت کسب و کار
اقتصاد مسکن
نظام توزیع کالا و خدمات
پیش نیازهای تهران
نتیجه
منبع 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال , ,فهرست مطالب ,شهر الکترونیک ,در شهر الکترونیک ,باید به این نکته توجه کرد که : ,مفهوم بنگاه های شبکه ای ,برخی از محدودیت ها و فرصت های توسعه ی شهر الکترونیک در بعد کالبدی ,برخی از محدودیت ها و فرصت های توسعه ی شهر الکترونیک در بعد اجتماعی ,برخی از ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روش طراحی نمای یک ساختمان مسکونی
پاورپوینت بررسی نقش راه‌ها و مسیرها در روابط اجتماعی
ارزیابی روند تهیه طرح جامع تهران
دانلود بررسی دهکده شهری پاورپوینت
دانلود بررسی فضاهای بی دفاع شهری پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
دانلود بررسی شهر پترا در اردن پاورپوینت
دانلود بررسی ضوابط شهرسازی در نقشه های کاربری تجاری پاورپوینت
پاورپوینت شهرسازی از شناخت تا مداخله
دانلود بررسی طرح جامع شهری پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با شهرسازی و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی شهر جدید شوشتر نو پاورپوینت
دانلود بررسی شهرسازی مدرن و سنتی اسلامی پاورپوینت
دانلود بررسی روش های برنامه ریزی شهری و منطقه ای پاورپوینت
دانلود بررسی تراکم در شهرسازی پاورپوینت
دانلود بررسی سیر تحولات شهرسازی پاورپوینت
دانلود بررسی طرح های مختلف توسعه شهری پاورپوینت
دانلود بررسی طرح تفصیلی منطقه ۲ تهران
دانلود بررسی فایل معماری اکو پارک و اکوتک _تحلیل ویلای مسکونی، پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری شناخت فضای شهری _شهر مورد بررسی همدان، پاورپوینت


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود,نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین ,dwg

دانلود,نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 6500 تومان   حجم فایل: 3830 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین - دانلود نقشه اتوکد معماری پمپ بنزین ، این فایل کامل با موضوع پمپ بنزین شامل سایت پلان پمپ بنزین ، پلانها مبلمان طبقات پمپ بنزین ، نماهای معماری پمپ بنزین ، و طرح تری دی اسکچ آپ بهمراه دو رندر از بنا و فایل قابل ویرایش و ... می باشد ، طراحی و معماری پمپ بنزین طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این پمپ بنزین یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین, طراحی , پلان اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین, طرح, معماری دانلود , اتوکد اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزین, نمای , نقشه اتوکد و تری دی اسکچ آپ پمپ بنزینکانسبت , ایده, پروژه, دتایل اتوکد و تری,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری رستوران مدور ,dwg
دانلود, پلان اتوکد معماری کافه تریا دانشگاه با مبلمان,dwg
دانلود,طراحی مرکز خرید ,dwg
دانلود,طراحی مرکز تجاری و سرگرمی,dwg
دانلود,طراحی فروشگاه,dwg
دانلود بررسی پلان مجتمع اداری تجاری اتوکد
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاری ,dwg
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدی طرح و ایده حجم ساختمان اداری و تجاری ,skp
دانلود فایل اسکچاپ سه بعدی طرح و ایده برای مجتمع تجاری و اداری ,skp
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاری 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ پوشاک بوتیک ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع مسکونی و تجاری به همراه تاسیسات ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع تجاری یک طبقه به همراه رستوران ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع 1 طبقه تجاری با واحد های غرفه بازاری ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز تجاری 4 طبقه به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجتمع بزرگ تجاری و اداری پلان،نما،برش،دیتیل ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل فروشگاه بزرگ زنجیره ای,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه تجاری و رفاهی با امکانات مراکز خرید و مهد کودک و مرکز بهداشت,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مجتمع تجاری


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود, نقشه اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی,dwg

دانلود, نقشه اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 1090 kb  تعدادمشاهده  2


نقشه اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای توریستی با سقف گنبدی ژئودزیک - دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای توریستی ، این فایل کامل با موضوع ویلای توریستی شامل ، پلانها مبلمان طبقات ویلای توریستی ، نماهای معماری ویلای توریستی ، مقاطع ویلای توریستی و ... می باشد ، طراحی و معماری ویلای توریستی طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این ویلای توریستی یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی, طراحی , پلان معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی, طرح, معماری دانلود , اتوکد معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ویلا توریستی با سقف گنبدی, نمای , نقشه معماری ویلا توریستی با سقف گنبدیکانسبت , ایده, پروژه, دتایل معماری ویلا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل و مهمانسرای گردشگری,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود, پلان اتوکد معماری مجتمع چند منظوره توریستی اقامتی,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره توریستی,dwg
دانلود,طرح سه بعدی اتوکدی هتل سه ستاره,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل 5 ستاره گردشگری,dwg
دانلود,پلانهای اتوکد معماری هتل 5 ستاره ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری هتل مدرن,dwg
دانلود, فایل اتوکد نقشه های خوابگاه دانشجویی,dwg
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
پروژه طراحی مجموعه آب درمانی و هیدروتراپی به همراه رندرها
دانلود فایل اتوکد هتل 6 طیقه به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل مدرن همراه برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد اقامتگاه بین راهی (مسافرخانه سنتی) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه اقامتی و تفریحی کنار ساحل به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکدمجتمع هتل توریستی و تفریحی به همراه رندر و پرسپکتیو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 5 ستاره با امکانات کامل به همراه پرسپکتیو ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه شیت های اتوکدی پلان محور ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل به همراه نما و برش جزییات ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 9 طبقه با امکانات کامل و رندر 3بعدی ,dwg


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود,نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه,dwg

دانلود,نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4000 تومان   حجم فایل: 4356 kb  تعدادمشاهده  2


دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه - دانلود نقشه اتوکد معماری ویلای مسکونی ، این فایل کامل با موضوع ویلای مسکونی شامل سایت پلان ویلای مسکونی ، پلانها مبلمان طبقات ویلای مسکونی ، نماهای معماری ویلای مسکونی ، مقاطع ویلای مسکونی و ... می باشد ، طراحی و معماری ویلای مسکونی طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این ویلای مسکونی یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ویلای مسکونی دو طبقه, طراحی , پلان معماری ویلای مسکونی دو طبقه, طرح, معماری دانلود , اتوکد معماری ویلای مسکونی دو طبقه، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ویلای مسکونی دو طبقه, نمای , نقشه معماری ویلای مسکونی دو طبقهکانسبت , ایده, پروژه, دتایل معماری ویلای مسکونی دو طبقه, جزییات ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد سه بعدی داخلی فضاهای مسکونی,dwg
دانلود, فایل اتوکد لی آوت اجرایی آشپزخانه در پلان و برش,dwg
دانلود,فایل اتوکد پلان آپارتمان دو واحد دو خواب ترکیه ای,dwg
دانلود بررسی پلان ساختمان مسکونی
دانلود بررسی پلان معماری ساختمان ویلایی
دانلود بررسی پلان اتوکد ساختمان ویلایی
دانلود فایل اتوکد مجتمع مسکونی کامل طرح 5 ,DWG
دانلود, فایل اتوکد طرح 5 مسکونی- شهرک مسکونی,dwg
دانلود فایل اتوکد عناصر جزییات مجتمع مسکونی فاز2شده ,DWG
دانلود فایل اتوکد طرح5 مجتمع مسکونی ,DWG
پروژه اتوکد طراحی مجتمع اقامتی ویلایی
دانلود فایل اتوکد پلان خانه 3خوابه ,DWG
دانلود فایل اتوکد پروژه خانه مسکونی 3 طبقه ,DWG
دانلود فایل اتوکد خانه 2 خانواری در ابعاد حدودی 5 متر عرض در 33 متر طول ,DWG
دانلود پکیج 5000 نمونه نقشه از طرح ساختمانهای ویلایی
بررسی و تحلیل معماری فرهنگسرای شفق ، پاورپوینت
دانلود, پلان اتوکد طراحی آپارتمان مسکونی 200 متری,dwg
دانلود, اتوکد شهرک مسکونی 100 واحدی,dwg
دانلود, اتوکدخانه مسکونی 2 طبقه,dwg
دانلود, اتوکدشهرک مسکونی آپارتمانی و ویلایی,dwg


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود, نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز,dwg

دانلود, نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 2415 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری گلخانه سبز - دانلود نقشه اتوکد معماری گلخانه، این فایل کامل با موضوع گلخانه شامل ، پلانها مبلمان طبقات گلخانه، نماهای معماری گلخانه، مقاطع گلخانهو ... می باشد ، طراحی و معماری گلخانه طبق نمونه تصویر ارایه شده می باشد شامل فایل اتوکد که همه در تصویر دیده می شود- با توجه به استانداردهای طراحی این گلخانه یک نمونه جالب و بین المللی کاملا اجرایی در نوع خود می باشد که بسیار مفید برای طراحی نمونه های مشابه یا طرح های دانشجویی می باشد -

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری گلخانه سبز, طراحی , پلان معماری گلخانه سبز, طرح, معماری دانلود , اتوکد معماری گلخانه سبز، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری گلخانه سبز, نمای , نقشه معماری گلخانه سبزکانسبت , ایده, پروژه, دتایل معماری گلخانه سبز, جزییات detail. , نقشه معماری گلخانه سبز, اسکیس معماری گلخانه سبز,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ,فایل اتوکد پلان پارک فرهنگی شهر,dwg
دانلود بررسی پارک آبشار امیدیه پلان اتوکد
دانلود بررسی سینما نقشه اتوکد
دانلود ,طراحی پارک فرهنگی ورزشی خارجی,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک تفریحی روی شیب به همراه زمین ورزشی ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک حفاظتی حیات وحش به همراه پلان،دیتیل در اتوکد ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان باغ وحش ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک و منظر شهری فضای سبز ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان پارک فضای سبز با جزییات کامل ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان مجموعه تفریحی و اقامتی با امکانات کامل ,dwg
دانلود فایل اتوکد فضای سبز به همراه کافی شاپ کنار استخر ,dwg
دانلود فایل اتوکد منظر در ارتفاعات شهر به همراه نما برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک تفریحی و ورزشی مدرن ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان بندر در اتوکد با امکانات کامل ,dwg
دانلود فایل اتوکد فضای سبز پارک محلی به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد پارک سازگار با محیط زیست ,dwg
دانلود فایل اتوکد مجموعه ورزشی با امکانات زمین تنیس،استخر،پارک،رفاهی ,dwg
دانلود فایل اتوکد کامل فضای سبز پارک کودکان در اتوکد با امکانات کامل برای بازی کودکان ,dwg
دانلود ,طراحی پارک فرهنگی و ورزشی,dwg
دانلود , پارک فرهنگی و ورزشی,dwg


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود, نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن ,dwg

دانلود, نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن ,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 3195 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرنdwg

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن - دانلود فایل اتوکد قابل ویرایش ساختمان اداری مدرن طبق تصویر نمونه، کانسبت ساختمان اداری مدرن ، طرح سه بعذی اتوکد ساختمان اداری مدرن dwg

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری ساختمان اداری مدرن, طراحی , پلان معماری ساختمان اداری مدرن, طرح, معماری دانلود , اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری ساختمان اداری مدرن, نمای , نقشه معماری ساختمان اداری مدرنکانسبت , ایده, پروژه, دتایل معماری ساختمان اداری مدرن, جزییات detail. , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی,dwg
دانلود,طراحی مرکز پلیس یگان ویژه,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان یک طبقه اداری به همراه رندر ,dwg
دانلود طراحی تری دی مکس اتاق اداری ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداری ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزییات کامل ,dwg
دانلود فایل طراحی ساختمان بزرگ و مدرن اداری ,dwg
دانلود, پلان های اتوکد طراحی و معماری شعبه بانک,dwg
دانلود فایل طراحی ساختمان اداری شهرداری با پلان ساده ,dwg
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود, پروژه اتوکد مجتمع اداری تجاری خدماتی تفریحی,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی مرکز اداری و تجاری شامل نقشه های اتوکد – رندر – پاورپوینت
دانلود پلانهای اتوکد اداری شرکت معماری
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان شهرداری شامل نقشه های اتوکد، رندر، پوستر و PSD
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی برج اداری با پلان گرد - اجرایی,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری تجاری 1,dwg


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود, نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف,dwg

دانلود, نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فابل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 391 kb  تعدادمشاهده  1


نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف

توضیحات:
دانلود نقشه اتوکد معماری جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف - پارکینگ ماشین با زوایای مختلف

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف, طراحی , پلان اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف, طرح, معماری دانلود , اتوکد اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلف, نمای , نقشه اتوکد جایگاه پارک خودرو با زوایای مختلفکانسب,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, نقشه اتوکد معماری ساختمان اداری مدرن ,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد معماری ساختمان شهرداری ,dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری اداره نقشه برداری و هواشناسی,dwg
دانلود,طراحی مرکز پلیس یگان ویژه,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان یک طبقه اداری به همراه رندر ,dwg
دانلود طراحی تری دی مکس اتاق اداری ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداری ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزییات کامل ,dwg
دانلود فایل طراحی ساختمان بزرگ و مدرن اداری ,dwg
دانلود, پلان های اتوکد طراحی و معماری شعبه بانک,dwg
دانلود فایل طراحی ساختمان اداری شهرداری با پلان ساده ,dwg
دانلود نقشه های اتوکد فاز2 طراحی ساختمان مرکزی بانک
دانلود پلانهای اتوکد اداری شرکت معماری
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان شهرداری شامل نقشه های اتوکد، رندر، پوستر و PSD
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی برج اداری با پلان گرد - اجرایی,dwg
دانلود , رایگان پلان اتوکد پارکینگ خودرو ,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طرح اجرایی کیوسک نگهبانی ,dwg
دانلود پروژه اتوکد طراحی ساختمان اداری بهمراه رندر تری دی مکس


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود,پلان اتوکد معماری کارواش, dwg

دانلود,پلان اتوکد معماری کارواش, dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5000 تومان   حجم فایل: 3953 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود پلان اتوکد معماری کارواش

توضیحات:
دانلود پلان اتوکد معماری کارواش

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود نقشه معماری کارواش, طراحی , پلان معماری کارواش, طرح, معماری دانلود , اتوکد معماری کارواش، dwg,پلان , plan,cad , مقاطع معماری کارواش, نمای , نقشه معماری کارواشکانسبت , ایده, پروژه, دتایل معماری کارواش, جزییات detail. , نقشه معماری کارواش, اسکیس معماری کارواش, فاز 2 معماری کارواش, مدلینگ م,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,نقشه اتوکد معماری دیسکو کارائوکه, dwg
دانلود, نقشه اتوکد معماری استبل و مرکز نگهداری اسب, dwg
دانلود بررسی پلان روستا همراه با جزئیات اجرایی
دانلود بررسی فایل اتوکد مبلمان خانه
دانلود فایل اتوکد پل روگذر از رودخانه ,dwg
دانلود,پلان اتوکد مرکز پرورش ماهی و آبزیان دریایی,dwg
دانلود فایل اتوکد سوله با کاربری های مختلف,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان خانه 3خوابه با نقشه های تاسیسات برق ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحی مجتمع مسکونی و تجاری ,dwg
دانلود فایل اتوکد خانه مسکونی دوبلکس با طبقه همکف پیلوت در متراژ 9 در 9 متر با جزییات کامل اجرایی و پلان برقی و لوله کشی ,dwg
دانلود, پروژه اتوکد طراحی کیوسک نگهبانی با جزییات,dwg
دانلود فایل مجموعه 90 طرح شیت بندی دستی با کیفیت ,jpg
دانلود فایل اتوکد 3مدل نما برای یک خانه مسکونی 2 طبقه,dwg
دانلود فایل اتوکد پارکینگ طبقاتی با جزییات و طرح نمای مدرن ,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان سالن نگهداری و شیر دوشی از دام ,dwg
دانلود فایل اتوکد فروشگاه بزرگ زنجیره ای ,dwg
دانلود فایل اتوکد 2بعدی و 3بعدی پل عابر پیاده ,dwg
دانلود فایل اتوکد سرویس عمومی ,dwg
دانلود فایل اتوکد انبار بزرگ ,dwg
دانلود فایل اتوکد خوابگاه دانشجویی 10 طبقه ,dwg


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii

دانلود,طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67,dwg

دانلود,طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67,dwg

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 8542 kb  تعدادمشاهده  1


دانلود طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67

توضیحات:
دانلود طرح تری دی اتوکد پاویون ایران در اکسپو 67 اثر فرمانفرماییان - سه بعدی غرفه اکسپو ایران 67

توجه : کاربر گرامی شما می توانید با افزودن این محصول و پرداخت آنلاین بلافاصله فایل را با مشخصات مندرج و طبق تصویر نمونه دانلود بفرمایید یا با عضویت در سایت و خرید اشتراک بصورت حجمی این نقشه (با کلیک بر روی عکس) و هزاران نقشه و فایل دیگر به اشتراک گذاشته شده را بصورت حجمی دانلود نمایید .با سپاس


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,طرح ,تری دی , اتوکد , پاویون , ایران , در اکسپو , 67, ,dwg,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, طرح تری دی اتوکد معماری موزه هنر سائو پائولو,dwg
دانلود,نقشه های اتوکد طراحی موزه و نمایشگاه فرهنگی,dwg
دانلود بررسی فایل اتوکد موزه گیاه شناسی
دانلود بررسی فایل اتوکد موزه گوگنهایم نیویورک
نقشه های اتوکد معماری موزه گیاه شناسی
دانلود فایل اتوکد خاص و زیبای موزه ،dwg
دانلود فایل اسکچاپ حجم 3بعدی برای انواع مراکز فرهنگی و آموزشی ،skp
دانلود فایل اتوکد موزه به همراه رندر و فایل اصلی 3 بعدی ،dwg
دانلود فایل اتوکد خاص و زیبای موزه به همراه نما و برش و جزییات ،dwg
دانلود فایل اتوکد 3 بعدی موزه گالری به سبک دیکانستراکشن ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه هنر به همراه رندر ،dwg
دانلود فایل اتوکد نمایشگاه کتاب به همراه سازه ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه هنر کودکان در اتوکد به همراه پلان،برش ،dwg
دانلود فایل اتوکد کامل موزه موسیقی (کانسپچوال) ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه موسیقی (پلان-نما-برش) ،dwg
دانلود فایل اتوکد موزه فرهنگی ،dwg
دانلود فایل اتوکد 3بعدی موزه میلواکی ،dwg
دانلود فایل طراحی 3بعدی مکس پاویون ،3dmax
دانلود, فایل اتوکد طراحی و معماری موزه هنر, dwg
پروژه اتوکد طراحی موزه هنر بهمراه رندرهای تری دی مکس


۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
safaii safaii