بخشی از مطلب
رنزو پیانو برای اولین پروژه خود در نروژ، starachitect در سبک بین
المللی مشهور خود با این Fearnley Astrup موزه هنر مدرن پرداخت. همانطور که
از پیانو انتظار می رود، این پروژه در درجه اول در طراحی منحصر به فرد
مقطعی متمرکز و یکپارچه سازی ساختمان با چشم انداز اطراف آن، از جمله دریا،
فضای سبز، و همچنین به اطراف بلوک های ساخته شده است.
در این موزه شامل سه فضای اصلی؛ یک موزه، یک فضای جداگانه برای نمایشگاههای
موقت آن، و یک ساختمان اداری با عرصه ایی از نمایشگاه خود را برای یک
مجموعه هنری خصوصی بیان میدارد. اول از دو ویژگی متمایز ترین پروژه استفاده
روشنایی نور روز این موزه است، او به عنوان معمار توضیح می دهد "شیشه ای
بر روی پشت بام است شفاف و سفید و در جاهایی از سرامیک، کاهش شفافیت آن 40٪
است. در نمای، هر جا که ممکن، شیشه کم شده وآهن است به منظور افزایش
شفافیت و به حداقل رساندن تغییر رنگ عناصر داخلی از نور روز در فضای
نمایشگاه استفاده شده است. " این دفتر طراحی از همیشه به رسمیت شناخته شده
است و قدردانی از تلاش های خوبی به سر برد خود را به فشار محدودیت های
استفاده از مواد و فن آوری و توسعه خود را با پایداری همیشه در ذهن. سقف
شیشه ای با هم توسط پرتوهای چوب و روکش شده نگه داشته، و طراحی خاص و اعجاز
انگیز اجازه می دهد تا برای نور روز به نفوذ ترین بخش هایی از ساختمان به
صورت پیچیده ای وارد شود.