<p>پاورپوینت بررسی هتل آکاپولکو در مکزیک
ین پروژه شامل دو بنا به پشت با قابهای کاملا باز است که مجموعا 44 اتاق
را در خود جای می دهد، 20 صندلی با استخر خصوصی و 24 صندلی با تراس.
برنامه هتل، تمام خدمات هتل، کتابخانه، سینما، رستوران، بار، سالن بدنسازی و
آبگرم را تمرکز می کند
از همان ابتدا یکی از الزامات صاحبان زمین، افزایش اتاقهای هتل بود تا
از منافع به دست آمده در قسمتهای بالای ساختمان محل استفاده شود
هتل عبارتست از مرکزی که خدمات وسرویسهای مطلوب در ارتباط با غذا ،مکان
وپذیرایی یک میهمان را در حداستانداردتأمین نماید. اصول اساسی تأمین غذا
،مسکن و پذیرایی جهت میهمانان ومسافر در همه جا یکی است .بااین احوال وسایل
و روشهایی که برای تأمین موجودیت آنها به کارمی رود، دستخوش برخی تغییرات
چشمگیر گردیده که موجب بوجود آمدن هتل وتفاوت عمده آن باسایرمراکز پذیرایی
مانندمسافرخانه، متل، پاتوق مسافران، مهمانسرا، انواع هتلهای خاص مانند هتل
های دریانوردان یا هوانوردان می گردد. <br /> در تشریح
سازمان(استاندارد) یک هتل بین المللی، ساده ترین طریق، بررسی وتجزیه و
تحلیل نمودار سازمانی آن هتل جهت آگاهی به دوایر ومشاغل موجود در تشکیلات
آن هتل می باشد. سازمان هتل را نباید با مدیر هتل اشتباه کرد. این دو با هم
تفاوت دارند . سازمان هتل وسیله ای است که مدیر هتل جهت رسیدن به هدف
اساسی خود ازآن استفاده میکند. بنا براین می توان گفت سازمان هتل یک قسمت
از ارکان مدیریت هتل است. صنعت هتل دارای یک صنعت خدماتی است.برنامه
استانداردی برای تشکیلات هتل وجود ندارد. تعداد کارکنان و وظا یف محوله
ایشان بوسیله عواملی مانند نوع ، اندازه ، موقعیت محلی هتل،وابستگی آن به
یک زنجیره هتل،توانایی تیم مدیریت و نوع مالکیت آن تعیین میشود.در هتل های
کوچک،بسیاری از فعالیتها را میتوان تلفیق نمود تا توسط یک نفر انجام پذیرد.
در هتل های بزرگتر ،تعداد کارکنان بیشتر بوده وهمین طور دارای مهارت وتخصص
بیشتری هستند تا بتوانند خدمات بهتری را به میهمانان ارائه دهند
و.......