پاورپوینت بررسی پارک موزه ادن یا باغ بهشت

تاریخ ایجاد 10/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 40 اسلاید   قیمت: 7000 تومان     تعدادمشاهده  4


پاورپوینت بررسی پارک موزه ادن یا باغ بهشت
 
بخشی از مطلب
ادن به عنوان یکی از بزرگترین طرحهای منظر سازی  قرن حاضر و به عبارتی نمونه بر جسته منظرسازی مطرح است. این طرح با هزینه بسیار هنگفت به هدف تحقیقات علمی و همچنین استفاده  تفرجی در انگلستان ساخته شده که شامل اقلیم های مختلفی است .
 پارک موزه ادن در 250 مایلی  جنوب غربی لندن قرار دارد. طراح این پارک  تیم اسمیت است که در آن  اقلیم های مختلف جهان را در فضاهای روباز و سرپوشیده مدلسازی کرده است . سایتی که این طرح برروی آن  اجرا شده است گودالی است که در اثر استخراج مواد در یک معدن قدیمی ایجاد شده است .
اقلیم های اصلی که در طرح مدلسازی شده اند  شامل مناطق استوایی و مناطق معتدله (مدیترانه ای) می باشند . در کنار  اینها اقلیم های بیابانی نیز وجود دارد . هر یک از این اقلیم ها در زیر گنبد های  حباب مانندی از جنس آهن و ورقه های شفاف اتیل تترا فلوئورن اتیل قرار گرفته اند . بزرگترین اقلیم در زیر حبابی با طول 300 متر و عرض 110 متر و ارتفاع 55 متر  قرار دارد و مدلسازی نواحی مرطوب  استوایی است . در زیر این گنبد حدود 1000 گونه  گیاهی نواحی استوایی و یک آبشار قرار دارد. مسیرهای  پر پیچ و خم بازدید کنندگان را از میان انبوه گیاهان عبور می دهد . هر گیاه دارای علامتی است که توضیحاتی  بر روی آن نوشته شده است.
در هر اقلیم سعی شده علاوه بر باز سازی محیط طبیعی  برخی از زمینه های فرهنگی که مردم آن نواحی دارند،آورده شود، مثل لباسهای محلی و برخی آداب مانند رقصهای محلی و نحوه امرار معاش مردم به ویژه آن مواردی که نحوه ارتباط پایدار  آنان را با طبیعت نشان می دهد .
در اقلیم های گرمسیری  اتاقهای خنکی برای بازدید کنندگان وجود دارد که بتوانند  در آنها به استراحت پرداخته واز شرایط گرم و مرطوب استوایی خلاصی یابند .
آموزش و ایجاد ارتباطات با مراکز تحقیقاتی در سطوح ملی و بین المللی  از اهداف اصلی پروژ ادن هستند .
در پروژه ادن بخشهای مختلفی در نظر گرفته شده که شامل مرکز بازدید کنندگان،مراکز آموزشی و تحقیقاتی می باشد.توجه به گروه های مختلف و سنین مختلف باز دید کنندگان  از دیگر مواردی است که در این پروژه مورد توجه قرار گرفته است . در تمامی  بخشهای این مجموعه  سعی شده است تا مفاهیمی به مردم آموزش داده شود. به عنوان مثال تمام موادی که در فروشگاه های واقع در این مجموعه به فروش می رسند قابل بازیافت هستند و سطلهای زباله موجود در این پارک نیز بر اساس نوع زباله تفکیک شده اند. 
این پارک  یک پارک پویا است و با توجه به پیشرفت علم و جدیدترین یافته های علمی تغییراتی در آن داده می شود. 
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
معماری ,موزه ادن ,پارک موزه ادن یا باغ بهشت ,پاورپوینت بررسی ,طراحی گلخانه ,معماری باغ بهشت ,نمونه موزه گل ,نمونه موردی موزه ,نمونه مشابه موزه,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی ویژگیها و اصول طراحی باغ ایرانی
پاورپوینت بررسی باغ های ایرانی
پاورپوینت بررسی تاثیر معماری باغهای ایرانی در فرشهای ایرانی
پاورپوینت بررسی معماری باغ تخت شیراز
پاورپوینت بررسی نظری‌ بر باغ‌های‌ ایران‌ در گذرگاه‌ تاریخ‌
پاورپوینت بررسی معماری باغ های ایرانی اسلامی
پاورپوینت بررسی باغ و کاخ تویلری
پاورپوینت بررسی عناصر معمار ی پایدار در باغشاه چهلستون بهشهر
پاورپوینت بررسی نقش معنوی آب درباغ ایرانی
پاورپوینت بررسی نقش استعاره در باغسازی ایرانی
دانلود باغ ایرانی,پاورپوینت
دانلود باغ شاهزاده ولی کرمان,پاورپوینت
پاورپوینت بررسی گونه شناسی باغ ایرانی
دانلود باغ های ایرانی,پاورپوینت
دانلود بررسی آب در باغ سازی
پاورپوینت بررسی و شناخت معماری منظر هند باستان
پاورپوینت بررسی اقلیمی کوشک ها در باغهای شیراز
پاورپوینت تحلیل و بررسی کاخ های دوره صفوی
پاورپوینت بررسی باغ شاهزاده ماهان کرمان -بهمراه نقشه باغ و عمارت - کوشک و...
پاورپوینت بررسی عمارت و باغ مسعودیه تهران - دارای نقشه های باغ و...