دانلود,طراحی ساختمان اداری,dwg
مطلب مفید
طراحی ساختمان اداری ملزم به اصول و ضوابطی است که می بایست محل کار با هر
فعالیت اداری را سازماندهی کند. نحوه سازماندهی یک ساختمان اداری در چند
مورد خلاصه می شود که اهداف اصول طراحی ساختمان اداری به شمار می روند.
فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری شامل: ساختار، طراحی نما ساختمان
اداری، متریال های نما، طراحی نورپردازی نما، سیرکولایسون، دفاتر، ویژگی
های رفع نیازهای ارباب رجوع در فضا، و فناوری های نوین می باشد. هر کدام از
موارد بالا شامل تعریف های اختصاصی است که در هارمونی یک ساختمان اداری
نقش عمده ای ایفا می کنند. بخصوص نوع کاربری اداری ساختمان هم به طراحی
اختصاصی نیاز دارد. اینکه در ساختمان اداری شما قرار است چه یا چندین صنف
مشغول به کار شوند. گروه معماران آرل با ارائه این مطلب به برخی نیازها و
سوالات شما (به عنوان یک مقاله مختصر) در خصوص طراحی ساختمان اداری پاسخ
دهد و بتواند شما برای اهداف طراحی یا سفارش یک فضای اداری راهنمایی کند.
پروژه طراحی ساختمان اداری در زمینی با مساحت ۱۶۰متر مربع در دو طبقه بر
روی همکف برای فعالیت های اداری طراحی و در نظر گرفته شده است این پروژه
معماری دارای رندر های داخلی و خارجی می باشد.
مدارک موجود پروژه طراحی ساختمان اداری
پلان فنی
رندر های با کیفیت داخلی و خارجی
فایل ۳d max
فایل اسکیچاپ skb