دانلود,بررسی پاورپوینت آسفالت روسازی چیپ سیل,pptx
بخشی از مطلب
شاخص تخریب فلاشینگ
شاخص تخریب فلاشینگ ، رابطه ی به شدت معکوسی با دمای محیطی
در حین ساخت و ساز ، درصد جایگزینی سنگدانه ، و دمای روی سطوح با لایه
پوششی اولیه دارد. شاخص تخریب فلاشینگ ، رابطه ی معکوس متوسطی با دمای
قیردر حین عملیات غلطک زنی و حداکثر دمای سطحی ثبت شده در منطقه جاده مورد
تست دارد.دمای محیطی در حین ساخت و ساز ، مخصوصاً برای فلاشینگ ، بسیار مهم
و پر اهمیت است. بر همین اساس ، شاخص تخریب کلی با افزایش دمای محیطی
کاهش می یابد.غلطک زنی یکی از مهمترین مراحل در عملیات ساخت چیپسیل است.
بعد از پاشش چسب و پخش سنگدانه بر روی سطح ، وقتی که دمای قیر روی سطح 51
درجه است عملیات های غلطک زنی باید آغاز گردد.اگر چه مقدار زمان بر اساس
دمای محیطی تغییر می کند این الزام بدین معنی است که غلطک زنی باید در کمتر
از 2 دقیقه آغاز گردد.دماهای بالاتر باعث تراکم بیش از حد مورد انتظار
حداقل مقدار متوسط ابعادی می گردند که منجر به افزایش ریسک های خسارت بافت و
فلاشینگ بر روی سطح می گردد
جاده با روسازی چیپسیلی بعد از غلطک زنی به عمق
بافت اولیه می رسد و غلطک زنی به مدت 50 روز توسط ترافیک ادامه می یابد.در انتهای این بازه زمانی، سنگدانه ها به عمق
جایگزینی نهایی می رسند.از این رو ، تعداد مختلف عبورها باید بر اساس شدت ترافیک و اختلاف بین مسیرهای چپ و راست
بکار رود.در غیر این صورت ، بعد از یک بازه زمانی کوتاه ، لکه گیری بر روی سمت چپ مسیر مشاهده خواهد شد.اگر عمق
ماکرو ساختار افزایش یابد جاده ها بیشتر در معرض تخریب قرار خواهند گرفت.تاثیرات غلطک زنی ناشی از ترافیک ، تا زمانیکه
سنگدانه به یک عمق جایگزینی موثر برسد ادامه می یابد.از این رو ، انتخاب سنگدانه مناسب با حداقل مقدار متوسط ابعادی ، و
تعداد غلطک زنی ها ، با توجه به حجم ترافیکی ، می تواند عملکرد چیپسیل را بهبود بخشد
فهرست مطالب
مقدمه
چیپ سیل
تعریف چیپ سیل
مهمترین عواملی که باید ساخت در نظر گرفته شود
عامل زمان
کالیبراسیون تجهیزات
مواد و روش ها
نوع قیر و سنگدانه
جاده ها
یافته ها
آنالیز رگرسیونی
شاخص تخریب فلاشینگ
تغییرات عملکردی
عملکرد روسازی چیپسیلی
بحث و نتیجه گیری
منابع و ماخذ