پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی حیدر علی اف, از زاها حدید به همراه پلانها و تصاویر

تاریخ ایجاد 01/07/1395 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 75   قیمت: 6000 تومان     تعدادمشاهده  2  

مرکز فرهنگی حیدر علی اف، از زاها حدید، به تازگی کامل شده است و در حال حاضر میزبان نمایشگاه ” آذربایجان مینیاتور” نمایشی از مدل های کوچکی از آثار بدوی معماری آذربایجان می باشد. این نمایشگاه جهت فراگیرسازی هدفی برگرفته از ادای احترام به فلسفه دموکراسی و قومی سازی ست که مشخصه های اصلی اصلاحات سیاسی و اقتصادی حیدر علی اف، سومین رئیس جمهور این کشور در آذربایجان جدید و رهبر سابق آذربایجان شوروی بوده است.
این ساختمان در حال حاضر تبدیل به عنصری مهم در سازماندهی این منظر شهری گشته است؛ هم از لحاظ بصری با فرم موجدار و منحنی های سفید رنگش و هم از لحاظ فرهنگی با برنامه ای ثابت از نمایشگاه ها و سخنرانی ها پیرامون تاریخ، پیچیدگی های زبانی و تمدن های بی شماری که فرهنگ کنونی آذربایجان را ساخته است.
این سازه ی زیبا شامل یک موزه، کتابخانه و مرکز کنفرانس باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان می باشد و نقشی مهم در توسعه ی شهری این سایت شهری را به عهده دارد و بنیانی برای ساخت مجتمع های مسکونی، ادارات، هتل و یک مرکز تجاری جدید در اطراف یک پلازای جدید خواهد بود.

کلمات کلیدی مرتبط:
مرکز فرهنگی حیدر علی اف، از زاها حدید، به تازگی کامل شده است و در حال حاضر میزبان نمایشگاه ” آذربایجان مینیاتور” نمایشی از مدل های کوچکی از آثار بدوی معماری آذربایجان می باشد. این نمایشگاه جهت فراگیرسازی هدفی برگرفته از ادای احترام به فلسفه دموکراسی و قومی سازی ست که مشخصه های اصلی اصلاحات سیاسی و ا,